Technische dienst
Direct contact met de technische dienst van All Mailing Solutions? Wij staan voor u klaar!
All Mailing Solutions B.V.
De Trompet 1130
1967 DA Heemskerk
Telefoon technische dienst: 0031 (0) 85 27 37 223
Email technische dienst: service@allmailing.nl
Technische support nodig?
De AMS Technische Dienst staat voor u klaar!
Direct Technische service/ondersteuning nodig?
Ondanks dat All Mailing Solutions de meest betrouwbare systemen en oplossingen biedt kunt u altijd behoefte hebben aan een oplossing voor een technisch vraagstuk. een Technische dienst voor uw mailing machines staat voor u klaar!
All Mailing Solutions biedt u de volgende onderhouds en software services en oplossingen:
Preventief
Het doel van preventief onderhoud is om problemen met de machines te voorkomen. Als de machines regelmatig een inspectiebeurt ondergaan en onderhoud krijgen worden de meeste van deze mogelijke problemen, die altijd op het slechtste moment komen, voorkomen. All Mailing Solutions kan u direct aangeven welke onderdelen er het beste vervangen dienen te worden en zal deze werkzaamheden vakkundig en volgens fabrieks opgave voltooiien.
Correctief
Heeft u een probleem op uw machine(s) kunt u All Mailing Solutions bereiken per telefoon, fax en email. All Mailing Solutions zal na ontvangst van uw melding u als eerste telefonisch contacteren om het probleem duidelijk in kaart te brengen en eventueel al direct aan te vangen met telefonisch support via de helpdesk van All Mailing Solutions. Aan de hand van de uitkomst van het telefonische support zal er direct een technicus, electricien en/of software engineer, afhankelijk van het probleem, van All Mailing Solutions naar u worden gestuurd. Indien u een onderhoudscontract met overeengekomen maximale responsetijd heeft afgesloten met All Mailing Solutions dan zal deze responsetijd altijd gerespecteerd worden.
Compleet
Het kan zo zijn dat uw machine'(s) na een bepaalde periode, afhankelijk van productieaantallen etc, toe is aan een complete onderhoudsbeurt of zelfs een complete revisie. In beide gevallen zal all Mailing Solutions als eerste een inspectie uitvoeren om te bepalen welke onderdelen er vervangen dienen te worden. Hiervan zal een uitgebreid voorstel aan u gepresenteerd worden. Na goedkeuring van dit voorstel zal er begonnen worden met de onderhoudsbeurt of revisie.
Onderhoudsadvies
Uiteraard kan het zo zijn dat u een eigen technische staf hebt in uw organisatie. All Mailing Solutions kan uw staf adviseren en begeleiden omtrent de onderhoudsintervallen en onderhoudsbeurten. Hoffdoel is uw machines probleemloos te laten functioneren, wat er ook gebeurd. Indien u geen eigen technische staf hebt kan een onderhoudsadvies aan u aangeboden worden in de vorm van een voorstel. All Mailing Solutions kan uw adviserende als ook uitvoerende partner zijn!
Installatie, verplaatsing en/of verhuizing
Grafische machines zoals couverteermachines, sealsystemen etc zijn meestal grote machine maar tegelijk ook op delicaat. Het is daarom zeer belangrijk deze machines alleen te verplaatsen en verhuizen onder het toeziend oog van ervaren gecertificeerde technisch onderlegde mensen. de medewerkers van All Mailing Solutions zijn zulke mensen. Allen hebben zij reeds jaren ervaring in hoe om te gaan met dit soort machines, speciaal qua verplaatsing en verhuizing.
Software verandering – aanpassing – programmering
Speciaal bij systemen die uitgerust zijn met verschillende modules die betrekking hebben op intelligentie op een systeem, zoals camera´s, leeskoppen, tracking software, closed loop systemen voor integriteitscontrole, komt het behoorlijk vaak voor dat de programmatuur in de systemen gedurende de levensduur gewijzigd dient te worden. Dit kan vanwege een verandering in de structuur van de code die gelezen dient te worden, de locatie van de leescode of omdat u het systeem wilt voorzien van extra intelligentie die er niet op voorzien was tijdens de aankoop. De software engineers van All Mailing Solutions staan voor u klaar om al deze werkzaamheden vakbekwaam uit te voeren. Resultaat voor u: altijd een up-to-date machine zonder een consessie van uw zijde.
Onderhoudscontracten
All Mailing Solutions biedt serviceoplossingen voor iedere wens. Vanaf een prefentieve oplossing tot aan een complete full service service oplossing. Er kunnen maximale responsetijden van 2, 4, 6, 8, 12 en 16 worden afgesproken. Een technicus bij u ‘on site’ is zelfs ook mogelijk.
Onderhoud voor een couverteermachine is van enorm belang om het aantal storingen te verlagen. Dit scheelt veel stress, kosten en een deadline halen is dan geen probleem.